Bosch Service Wrocław

Bosch Matkowski

Tel. 71 316 94 63

Kom. 608 55 35 48

  • START
  • O nas
  • Oferta
    • Pompy rzędowe
    • Pompy rotacyjne
    • Regeneracja wtryskiwaczy
    • Pompy Common Rail
    • Wtryski Common Rail
    • Pompowtryski
    • Demontaż wtryskiwaczy
    • Czyszczenie wtryskiwaczy
    • Pompy wysokiego ciśnienia – Common Rail
    • Naprawa wtryskiwaczy XPI HPI Scania
    • Bosch Quality Scan
  • Dla warsztatów
  • Dla firm
  • Cennik
  • Aktualności
  • Galeria
xr:d:DAFCib50XWw:18,j:28617548565,t:22061416
xr:d:DAFCib50XWw:18,j:28617548565,t:22061416
xr:d:DAFCib50XWw:18,j:28617548565,t:22061416
xr:d:DAFCib50XWw:18,j:28617548565,t:22061416
previous arrow
next arrow

Demontaż wtryskiwaczy

Do przeprowadzenia poprawnego czyszczenia oraz naprawy konieczny jest odpowiedni demontaż wtryskiwaczy. Bez użycia fachowego sprzętu oraz posiadania dużego doświadczenia w tym względzie, może być to zadanie bardzo utrudnione, a czasami wręcz niemożliwe. Warto więc w przypadku podejrzeń zaistnienia awarii zgłosić się do fachowego serwisu, który solidnie wykona to zadanie.

Wtrysk pośredni oraz bezpośredni

Duże różnice istnieją w metodzie wtrysku paliwa, jaka jest wykorzystywana w jednostce napędowej. Zdecydowanie łatwiej dokonać demontażu w przypadku wtrysku pośredniego, gdy wtryskiwacz jest umieszczony z boku głowicy. W przypadku sposobu bezpośredniego główny element znajduje się nad cylindrem, co sprawia, że dostęp do niego jest znacznie utrudniony.

Sprawdzenie stanu technicznego

Zanim przystąpimy do demontażu wtryskiwacza, wykonujemy szczegółową diagnostykę stanu technicznego elementów. Wykorzystujemy do tego precyzyjne narzędzia, w tym nowoczesny mikroskop elektroniczny, który pozwala nam dokonać dokładnej analizy przed rozpoczęciem działań i odpowiednio zaplanować naszą pracę.

Trudności techniczne

Podstawowym problemem związanym z przeprowadzeniem demontażu mogą być usterki oraz zużycie eksploatacyjne, które negatywnie wpłynęło na stan techniczny elementów. Jednym z nich może być korozja, która powoduje, że elementy metalowe zostają zapieczone i wyjęcie ich jest zadaniem trudnym. Powinno powierzyć się te zadania specjalistom, takim jak fachowcy pracujący w naszej firmie, których działania zapobiegną ewentualnym uszkodzeniom.

Użycie odpowiednich narzędzi

W celu uniknięcia ewentualnych uszkodzeń komponentów, potrzebne jest użycie odpowiedniego sprzętu, który pozwoli szybko i w stosunkowo prosty sposób zdemontować wtryskiwacz z komory silnika. Takim narzędziem jest ściągacz udarowy, którego zastosowanie jest jednak możliwe jedynie w przypadku dużej przestrzeni nad silnikiem, pozwalającej na komfortowe użycie. W przypadku gdy nie jest to możliwe, innym rozwiązaniem jest wykorzystanie urządzenia hydraulicznego.

  • Szukaj na stronie

  • Kontakt

    Bosch Diesel Service Matkowski
    ul. Wrocławska 29
    55-080 Pietrzykowice k/Wrocławia
    woj. dolnośląskie
    NIP:9131269003
    REGON:931994020

    Tel. 71 316 94 63
    Kom. 608 55 35 48

  • Jak dojechać autem?

    Wrocław – 13,6 km przez DW347
    Świdnica – 41,4 km przez DK35
    Oława – 38,0 km przez DK94
    Oleśnica – 51,2 km przez S8 i A8
    Legnica – 67,1 km przez A4
    Trzebnica – 40,5 km przez S5 i A8

logo BDS (1)

Bosch Diesel Service Matkowski
ul. Wrocławska 29
55-080 Pietrzykowice
k/Wrocławia
woj. dolnośląskie
NIP:9131269003
REGON:931994020

Telefon:
71 316 94 63

Godziny otwarcia:
PON-PT 08:00-16:00

E-mail:

Przydatne linki:

Polityka prywatności
Kontakt
FAQ

© BDS Matkowski

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress