Bosch Diesel Service Matkowski
  • Strona główna
  • O firmie
  • Oferta
    • Pompy rzędowe
    • Pompy rotacyjne
    • Regeneracja wtryskiwaczy
    • Pompy Common Rail
    • Wtryski Common Rail
    • Pompowtryski
    • Demontaż wtryskiwaczy
    • Czyszczenie wtryskiwaczy
    • Pompy wysokiego ciśnienia – Common Rail
    • Naprawa wtryskiwaczy XPI HPI Scania
  • Aktualności
  • FAQ
  • Galeria
  • Cennik
  • Kontakt

Regeneracja i naprawa pompy rzędowej

Przeprowadzana przez nasz serwis fachowa regeneracja pompowtryskiwaczy obejmuje także pompy sekcyjne, które należą do pierwszych zastosowanych w samochodach urządzeń do hydraulicznego wtrysku paliwa. Zostały opatentowane już w 1910 roku, przy czym ich praktyczne wykorzystanie w głównej mierze należało do firmy Bosch – to ona opracowała rozwiązania konstrukcyjne, które są stosowane w urządzeniach tego typu do dziś.

Pompa sekcyjna to cały zespół urządzeń, które tłoczą paliwo. Każda z takich sekcji zajmuje się obsługą jednego z cylindrów. Całość łączy listwa zębata, obracająca wszystkie tłoczniki – w ten sposób steruje ona dawką podawanego paliwa, a więc ma wpływ na moc silnika. Regeneracja pomp wtryskowych, którą przeprowadzamy, pozwala więc zadbać o pełną sprawność całego zespołu – wszystkich jego elementów, czyli m.in.:

  • cylindra,
  • tłoczka,
  • zaworu odcinającego,
  • przewodu doprowadzającego do urządzenia paliwo, jak i przewodu zasilającego,
  • wtryskiwaczy (ich regenerację przeprowadzamy także osobno),
  • korektora dawki paliwa.

Usterki

Warto pamiętać, że grupa najczęściej występujących usterek jest taka sama – niezależnie od modelu podzespołu, z którym mamy do czynienia. Mają one swoje źródło w:

  • zanieczyszczonym paliwie (warto więc tankować jedynie na stancjach benzynowych, które przechodzą cykliczne kontrole jakości),
  • przerwanych przewodach – pompy sterowane są elektrycznie, w związku z czym do ich prawidłowego funkcjonowania niezbędny jest w pełni sprawny układ przewodów),
  • zarysowaniach, które powstają wskutek tarć – zarówno niskiej jakości paliwo, w którym znajdują się zanieczyszczenia, jak również jego nieodpowiednia ilość może być przyczyną tarć.

Naprawa

Regeneracja pompowtryskiwaczy opiera się w pierwszej kolejności na ich odpowiednim demontażu. Dzięki temu nasi pracownicy mają możliwość poddania dokładnemu czyszczeniu oraz kontroli technicznej każdego z modułów. Jeżeli niezbędna okaże się wymiana poszczególnych podzespołów – zostają one natychmiast zastąpione nowymi, w pełni dopasowanymi. Jeżeli natomiast zabiegiem w pełni przywracającym sprawność pompie wtryskowej okaże się czyszczenie – wówczas regeneracja opiera się na usunięciu wszelkich zanieczyszczeń oraz wymianie elementów uszczelniających.

  • Szukaj na stronie

  • PRACA

    >> Mechanik Samochodowy <<

    >> Mechanik Samochodowy <<
    (ze znajomośćią naprawy turbin)
  • Kontakt

    Bosch Diesel Service Matkowski
    Pietrzykowice k/Wrocławia
    ul. Wrocławska 29
    woj. dolnośląskie
    NIP:9131269003
    REGON:931994020

    Tel. 71 316 94 63
    Fax. 71 316 86 51
    Kom. 608 55 35 48
    Email:

  • Jak dojechać autem?

    Wrocław – 13,6 km przez DW347
    Świdnica – 41,4 km przez DK35
    Oława – 38,0 km przez DK94
    Oleśnica – 51,2 km przez S8 i A8
    Legnica – 67,1 km przez A4
    Trzebnica – 40,5 km przez S5 i A8


  • Diagnostyka Silnika


    Partnerzy








Google+

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress