Bosch Diesel Service Matkowski
  • Strona główna
  • O firmie
  • Oferta
    • Pompy rzędowe
    • Pompy rotacyjne
    • Regeneracja wtryskiwaczy
    • Pompy Common Rail
    • Wtryski Common Rail
    • Pompowtryski
    • Demontaż wtryskiwaczy
    • Czyszczenie wtryskiwaczy
    • Pompy wysokiego ciśnienia – Common Rail
  • FAQ
  • Galeria
  • Cennik
  • Kontakt

Regeneracja i naprawa pompy Common Rail

Kolejne generacje pomp: CP1, CP1H, CP3, CP4 (produkowana na wyposażenie fabryczne – koniec 2006 r.)

System wtryskowy Common Rail zaliczany jest do nowych systemów, wprowadzony do produkcji seryjnej w 1997 r.
System składa się z wysoko-ciśnieniowej pompy CR, zasobnika (Rail) i wtryskiwaczy CR,
Maksymalne ciśnienie, możliwe do wygenerowania przez pompę przekracza nieznacznie 2000 bar,
Pompa CR napędzana jest z wałka silnika. Zużywa ona mniej niż 5 kW mocy silnika,
Pompa składa się z 2 lub 3 sekcji tłoczących, rozmieszczonych co 120 stopni (CP1, CP1H, CP3) lub co 90 stopni (pompa CP 4.2). Sekcje napędzane są wałkiem krzywkowym,
Regulacja ciśnienia odbywa się poprzez zawór dawkujący ZME (CP1H, CP3 i CP4.x) oraz poprzez zawór wysokiego ciśnienia (CP1).

Zastosowania:
Silniki stacjonarne, auta osobowe, mniejsze pojazdy użytkowe.

  • Szukaj na stronie

  • Praca

    >> Mechanik Samochodowy <<

    >> Mechanik Samochodowy <<
    (ze znajomośćią naprawy turbin)
  • Kontakt

    Bosch Diesel Service Matkowski
    Pietrzykowice k/Wrocławia
    ul. Wrocławska 29
    woj. dolnośląskie

    Tel. 71 316 94 63
    Fax. 71 316 86 51
    Kom. 608 55 35 48
    Email:


  • Diagnostyka Silnika


    Partnerzy








Google+

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress